piątek, 16 listopada 2012

Zmiany i transformacje.

Ostatnio coraz więcej myślę. Zastanawiam się nad swoim życiem. Przez te 18 lat tak wiele się zmieniło. Ja się zmieniłam. Nie chodzi tu już nawet o mój wygląd, lecz o samo usposobienie i mój charakter.


Nie jestem już szarą myszką, której marzeniem było stać się niewidoczną.
Nie jestem już dziewczynką, która nie zna swojej wartości.
Nie jestem już dziewczyną, która bała się odezwać i wyrazić swoje zdanie.
Nie jestem już osobą, która patrzy na świat przez różowe okulary.

Jestem atrakcyjną kobietą.
Jestem pewną siebie kobietą.
Wiem, że jestem wartościowym człowiekiem i wiele znaczę dla moich bliskich.
Wiem, że życie nie jest piękne i proste.
Wiem, że w przyszłości czeka mnie jeszcze wiele prób i trudności, które będę musiała pokonać.
Wiem też, że nigdy się nie poddam i będę walczyć. 
Nie pozwolę się zaszufladkować. 
Będę cieszyć się z życia i z niego korzystać.

Oby tylko było zdrowie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz