poniedziałek, 28 października 2013

Mocny kop!

Dzisiejszy post będzie o motywacji, "walce", pasji, sile i wytrwałości, a to wszystko poparte przykładami.

Walka z przeszkodami, niechęcią.
Pasja i zaangażowanie, by robić to, co się chce oraz to, co się kocha.
Wytrwałość w dążeniu do celu.
Siła, które napędza i pozwala przenosić góry.


Zatem, zaczynamy! Obejrzyjcie sobie te filmiki:

Aaron "Wheelz" Fotheringham

 Four Kings rugby club

Amp Futbol

Powyższe filmiki są tylko pojedynczymi przykładami, które prezentują prawdziwych fighterów z pasją. Podobnych im jest mnóstwo, ale nie chce mi się już więcej szukać ;P

Świat jest pełen ograniczeń i ludzi, którzy mówią Ci - jesteś niepełnosprawny, nie możesz tego robić. Jednak moje podejście do wielu spraw jest takie, że jeśli bardzo chcę i jeśli znajdą się osoby, które zechcą mi pomóc, to można osiągnąć naprawdę wielkie rzeczy. Można spełniać marzenia. Wiadomo, że nie jest łatwo, bo życie stawia przed nami mnóstwo barier, które są cholernie trudne do pokonania. No ale jeśli już w końcu uda się je pokonać i dojść do tego upragnionego celu to ta satysfakcja, że się udało, wynagradza wszystko. To jest niesamowite uczucie. Wtedy pojawia się siła i motywacja, która nie pozwalają mi się poddawać. Zdarzają się niepowodzenia, ale takie jest życie. Nikt nie mówił, że będzie łatwo.

I tak na koniec.
Pełnosprawny czy niepełnosprawny, o kulach, na wózku czy na własnych nogach - każdy ma prawo do korzystania z życia i spełniania swoich marzeń.

Zapraszam do komentowania, jeśli macie ochotę dodać coś od siebie :)

PS.
Dziękuję Justyna - moja podporo :*

Aaa, mam nadzieję, że tej siły starczy mi, żeby zaliczyć kolejnego kolosa z czeskiego ;P

2 komentarze:

  1. To ja zapodaję również..... jak zwykle pijanego życiem Nicka :) http://www.youtube.com/watch?v=GrV_ZvwZRvw

    i... http://www.youtube.com/watch?v=zgogmOxtRtc

    OdpowiedzUsuń
  2. o dziękuję! całkiem o nim zapomniałam, a jest niesamowitym człowiekiem! :)

    OdpowiedzUsuń