poniedziałek, 23 grudnia 2013

Święta, święta!

Jak pewnie wszyscy zauważyli już jutro Wigilia! Dlatego chciałabym Wam wszystkim, moim drogim Czytelnikom, życzyć z całego serca wspaniałych, cudownych i niezapomnianych chwil spędzonych w doborowym, lubianym towarzystwie. Rodzinnie czy też nie, niech te święta będą miłą ucieczką od wszystkich utrapień oraz problemów. Bądźcie weseli i uśmiechnięci! Pamiętajcie, że to nie prezenty, nie obfity stół są najważniejsze. Życzę Wam, żeby ten duch świąt Bożego Narodzenia dotarł do Was i żebyście po prostu byli szczęśliwi, gdyż to jest najważniejsze! A na Nowy Rok 2014 życzę spełnienia wszystkich marzeń i żeby był lepszy niż ten poprzedni!



Ja święta spędzam rodzinnie i dość aktywnie, nie zamierzam się przejadać. Za to mam zamiar cieszyć się tymi kilkoma dniami i już po będę intensywnie pracować nad kolejnymi postami i projektami. Mam mnóstwo pomysłów w głowie i chęci, żeby coś zdziałać.

Dziękuję Wam za odwiedzanie mojego bloga, za lajki na fejsbuku (nadal staram się ogarnąć wtyczkę na bloga, ale z moimi zdolnościami trochę to potrwa ;> ). Każde przejawy zainteresowania tym, co piszę, są dla mnie ogromnie miłe i przede wszystkim czuję, że to, co robię, ma sens.

Jeszcze raz, wszystkiego dobrego na te Święta i Nowy Rok!

Wasza, Wonder Woman on Wheels :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz